Ben 12 haftalikken ogrendim erkek dendi sonra emin olamadim 17 haftalikken bidaha sordum erkege benziyor dedi 19 da baska doktora sordum oda erkek gibi dedi son olarak renkli ultrasonda 23 haftalik erkek dedi tamm dedim herhalde daha degismez herseyini hazirladim isimler yazdirdim odasini boyattim mavis mavis elbiselerini tablolarini isimliklerini yaptirdim hatta mevlut icin dagitacagim susleri bile aldim simdi bekliyoruz bakalim dogmasini 35 haftaligiz bi surpriz yapmaz insAllah 😂