Fatmanurkara Kubrahndkc 12. Haftada kızım olacagini ogrendim. 18. Haftada ise aslinda bı oğlum olacağını ☺️
Kubrahndkc AhahHbzhz normalde 13den sonra diyorlar ama çoğu 11de öğrenmiş şaşırdım doğrusu bende birdahaki kontrolümde 11olucam inşallah bende öğrenirim 🙈🐣
AhahHbzhz Fulyaaa1 evet canım erkek kızımda 20 haftalik öğrendim bunda girmeden bol çikolata yedim meyve suyu içtim hareket etsin diye ise yaradı sende mutlaka çikolata ye yarım saat önce🥰 eşim şehir dışında calisiyo illa bebeğini görmek istedi iyi gidelim dedim bebis babaya supriz yapmak istedi benim herhalde 🤣🤣
Fulyaaa1 Serra12 Serra12 beni doktorum 12 de çağırdı ögrenemem diye gitmek istemiyorum açıkçası ikili tarama da yaptırmak istemediğim için. Siz mesela neden 11 de gittiniz merakım Dan soruyorum 🙏🏻🤷🏻♀️
alya-34 Serra12 Allah Allah ne güzel erkenden öğrenmişsiniz :) 12 haftalık, ikili taramada bile emin olamadı doktorum. bi çıkıntı var erkek gibi ama bilmiyorum o çıkıntı kızların genitalinde de oluyor dendi.. 16 da en doğrusunu öğreneceğiz sanırım:)
Basakcim Fulyaaa1 ben de ikili test yaptırmayacağım. Yarın randevum var tam 12+0 oluyoruz son adet tarihine göre. Ama 2 hafta önce ultrasona girdiğimde bebek 10 gün gibi ilerdeydi. Muhtemelen yarında gittiğimde ultrasonda 13. Hafta gelişiminde görücek. Acaba sadece ultrason ile cinsiyet anlaşılıyor mu? İkili test harici?
Afrakuzu Fulyaaa1 merhaba ikili testi neden yaptırmıyorsunuz acaba merak ettim bende haftaya gidecem test için normalde sebebini merak ettim
Fulyaaa1 Basakcim ikili testin cinsiyetle alakası yok tabiki anlaşılır tabiki uygun pozisyona geçerse bende yaptırmayacam az önce görüştüm doktorumla yapılmasa bile gelmemi söyledi
AhahHbzhz Kubrahndkc inşallah canım doktor tecrübesi cihaz kalitesi ve bebis pozisyonunda iyise söylerler ama emin olmadan söylemiyorlar inşallah sende öğrenirsin girmeden yarım saat önce çikolata ye meyve suyu iç 😊
Fulyaaa1 Afrakuzu merhaba ikili test down sendromu için olan bir test öyle olsa dahi takdir edersiniz ki tedavisi yok aldırma durumu da söz konusu degil ve o testte yanılma payı yüksek. Strese girmek istemedim doktorum da olumlu karşıladı sadece ense kalınlığına bakıcak
Kubrahndkc Emel_Sezgin baya geç olmuş diğerlerine göre göstermedi heralde baya inatçı bir bebişmiş 😂❤️
Emel_Sezgin Kubrahndkc kontrole gittiğimizde hep soruyorduk doktoruma, tam sorduğumuz anda poposunu dönüyordu bize. Anca 19+1 haftalık ken öğrendik cinsiyetini.