zeynepin_annesiiii bende son 23 gün kaldı temizlik napacağım diye düşünmüyorum çünkü hafta sonu yeni evimize taşınacağız orası içinse bi ablayla anlaştık o yapacak tüm temizliği mutfak yerleştirmesini falan iyi denk geldi.. ama taşınmıyor olsaydım da yine yapmazdım riskli oluyor sonrası kasık ağrısı yapıyor yine bi abla ayarlar ona yaptırırdım yani