Sunay10 Gamzeblt bende aynı yürümek istiyorum ama bakkala bile çıkamıyorum bacağım hiç gitmiyor sakat gibi oldum az önce korse almaya gittim evimin köşesine ağlaya ağlaya zor geldim herkes bana bakıyordu doğuruyor sandılar
Gamzeblt Sunay10 açılma varmı bilmiyorum ki doktorum en son 37 haftalıkken çatıya baktı bidaha bakmadı bu gittigimde bakarmı bilmiyorum
Gamzeblt Ozgemir hay maşallah kelin ilacı olsa kendi başına sürermiş senin ki o mesele gelirler inşallah 😅
Tulaytemurxx Gamzeblt Kız cocukları 39+ kacta geliyolar muhtemelen 39 sondur herhalde 40 kadar giden yoktur umarım 🤭
Gamzeblt Tulaytemurxx vallahi kız çocugundan kız çocuguna değişiyor ben gel dedikçe tekmeliyor beni 😂
Elifgoktug1 Gamzeblt tarçın çayı Papatya çayı ananas hurma ahududu yaprağı cayi adacayi bunları tüketin birde sıcak suya oturun günde yarım saat (çok sıcak olmasin)
tsknaysgl minnakannecim Aynen banada aynisini dedi dun doktorum. 40+6 ya kadar bekleyeceğiz gelmezse 41de sezaryen. Suni sancıda komplikasyon oluşabilir risk almayalım dedi bide bizimkinin kafa çapı biraz büyük ondan sebepte demiş olabilir
Remziye_2121 miniksevdamm 2 kilo üstüyse kalmıyor benim bebeğim 2 kilo 240 gram doğduğu için direk verdiler
Remziye_2121 minnakannecim allah yardimcin olsun ama kurban olduğum rabbim her zorlukta bir kolaylık veriyor