Nur2308 Gamzeblt Valla oyle Keske dogsalar Yoksa yanlız kalcam Ailem uzakta Eşim is degistirio izin kullanamıcak
Gamzeblt Nur2308 ay benim eşim 1 hafta evde ama ben kayınvalidemin kalmasını istemiyorum zaten 37 haftalıkken geldiler ayaklarına çay beklediler öldüm onlar gidene kadar elini bi işe atmadı telefonda onla bunla konuştu anca
Nur2308 Gamzeblt Benimde kardesim 1 aydr bnde kaldı şimdi okul acılıyo mecburi geri döncek bende istemiyorum kayınvaldemi Yatamam kalkamam hizmet hormet bekliyorlar 1.5 ay oldu evlerimizi ayıralı hamileyken çok cektim dogum da rahat edim bari 🤷♀️
Gamzeblt Nur2308 bende 1.5 yıl birlikte yaşamıştım ikinci gelini hizmet hürmet yapsın evleri çok yakın kimseyle ugraşamam
Ozgemir @Gamzeblt Ben de 40+5teyim. Yürüyüş hurma pilates hiçbiri işe yaramıyor. Hiçbir belirti yok maalesef. Sağlıkla gelsin inşallah bebişlerimiz 🙏
Gamzeblt Ozgemir hay maşallah kelin ilacı olsa kendi başına sürermiş senin ki o mesele gelirler inşallah 😅
pitircikannesi Gamzeblt ben de 39+2 oldum ama gelmiyor. Bizim hiç da çok nazlı çıktı. Bu gidişle kendi gelmeyecek galiba hiç umudum yok. En sonunda suni sancıyla doğumu başlatacaz galiba. Zorla çıkaracaz yerlerinden😄
miniksevdamm Remziye_2121 neden erken doğdu canm benimde şimdi riskim var bebek nasıl küvezde kaldı mı
Remziye_2121 miniksevdamm 2 kilo üstüyse kalmıyor benim bebeğim 2 kilo 240 gram doğduğu için direk verdiler
Gamzeblt Sunay10 açılma varmı bilmiyorum ki doktorum en son 37 haftalıkken çatıya baktı bidaha bakmadı bu gittigimde bakarmı bilmiyorum
Sunay10 Gamzeblt bende hurma top üstünde zıpla zıpla hareket yap eşim dalga geçiyor koca göbek hala yok mu diyo gelen ağrılarım var ama ilk doğumda yaşadığım ağrıyı bekliyorum o yüzden gitmiyorum hasteneyede