KemalFatosPolat 10 haftalık hamileyim canım doktora gittim kan idrar falan aldılar bence çok abarttılar ama ilk korktum bende idrarda enfeksiyon çıktı protein yüksek çıktı kanım falan düşük d vitamini falan onlar pek bişey değil enfeksiyon olunca doktor direk düşük dedi yüzüme bugün de belimde sırtımda çok ağrı vardi korktum bende burda paylasmak benim gibi olan varmiydi diye sormak istedim konu bu yani 😊