Sumeyyems ya ne bileyim geçen bir arkadaşla geldik kızın sancısı yoktu ikimizde aynı doktora gelmistik 3 saat sonra bir duydum doğum yapmış ondan dedim bir de arkadaşım da doğurursa hani burda olsak birşey değil ailesi eşi uzakta farklı şehire geldik doktora yanımızda ne bebek kıyafeti var ke bir hazırlık bir de pazara gittik her zaman gelemiyoz diye 😄