Sumeyyems Minik_kalplim_ hahha 15 i ben eli kulağında saymıştım. Çok heyecan bastı bu his öyle hissettiriyor olabilir 😃
Arzuu_t Sumeyyems sürekli yürüyüs yapiyorum Yagmurdan dolayi cikamayincada evde durmuyorum pek agirlastim ama doktorum hic durma hep hareket halinde ol dedi bakalim hayirlisi olsun hepimizin adina 🥰
Esan Sumeyyems ay ben cok merak ediyorum ama korku sifir ya basindan beri insallah son gunde oyle olurum 🤣🤣🤣 ama son an panigimi yasicam ne 🤷♀️ bu arada inanilmaz ama bende o son 3 -5 gun kaldi diyenlerdenim inanamiyo insan 🙈
Sumeyyems Esan inşallah stressiz gidersin doğuma da. Valla en güzeli bence 😃 ayy ben o günlere gelmeye korkuyorum biraz ya 😂😂
Esan Sumeyyems benim istege bagli sezaryen olacak 39.haftada hic korkmuyorum cunku bir sekilde cikacak yani 🤣🥰
Sumeyyems Arzuu_t inşallah canım. Ama haklı doktor kendini durdurmamak lazım ben de durmuyorum ama anne evinde de çok hareket olmuyor 😂
Arzuu_t Sumeyyems evet anne evinde wc ye gidicem mesela ay ne oldu nereye gidiyorsun yavas git birden kalktin bidaha öyle birden kalkma 😂😂😂 Annem cok pimpiriklidir sagolsun 🥰
zeynepin_annesiiii Sumeyyems 3700 Gr oldu nasıl olucak bilmiyorum 😅 daha da kilo.alirsa daha zor olur
Sumeyyems Sulekrtk Allah şifa versin canım eğilip kalkmana dikkat et bence beli kırarak eğilince çok ağrıyor