Kızlar mantar çıktı başta trivago 3 tane fitil verdi ve sirkeli su ile o bölgeyi yika dedi doktorum..bunlari yaptim peynir kesiği akıntı kesildi ve diğer kontrolde bakteri çıktı azosilin antibiyotik verdi o da dün bitti..Ama 2 gündür afedersiniz ic çamaşırımin ortasını peynir kesiği gibi akıntı kaplamis..Siyah ic camasirinda zaten gözle görülüyor direk..23+4 oldum bu arada..Cok korkuyorum sizde de devam ediyor mu??Sormak istedim..Doktora sor diyorsanız mesaj artık simdi bilgi gelsin size de söylerim:(