Susamtanesi-1 bu haftalarda nedense bunlar yaşanıyor sanırım çok denk geldim ben de 12.haftamda hiç bir sebep yokken gece kanamayla uyandım rahat 1 su bardağı kadar kan gitti bi anda doktora gittim muayene ederken alttan da bi o kadar gitti ama bebek iyiydi görünen bi sebep yoktu çok şükür serum iğne progestan verdiler kanama epey azaldı ertesi gün kahveye döndü 1 hafta olmadan da kesildi çok şükür sonrasında 2 defa daha kontrole gittim her şey yolundaydı şuan günde 1 olarak progestana devam ediyorum 14 haftalık olduk