Susamtanesi-1 geçmiş olsun canım, kesinlikle bekletme ihmal etme 112 yi ara onlar zaten yönlendiriyor seni bende koronayken 8. Günümde lekelenmem artmıştı aradık kendi imkanınız varsa gelin dediler devlet hastanesi bakmak zorunda covid olsan bile gittim özel bi odada doktor tek basına baktı ihmal etmemelisin bence mutlaka git. Biz 12. Günde bile pozitif çıkmıştık o yüzden test yapıp negatif çıkmayı bekleme kaynım şuan 18. Günde bugün bile pozitif çıktı