Bushbush 8+6 yım koku hassasiyetim çok fazla kötü koku aldığım an öğürüyorum, zaman zaman halsizlik, bazen çok uyku düşkünü olurken bazen de asla uykum gelmiyor. Göğüslerimde patlayacakmış gibi ağrı sızı var. Çabuk yorulma, kabızlık ve gaz ağrısı. Daha bu kadar başındayken bu kadar çok olumsuz şey normal mi acaba? Buna çok kafa yorup bebeğimle ilgili kötü bir gelişme mi var diye kaygılanıyorum. Neredeyse her hafta ultrasona girip iyi mi diye kontrol ettirmek istiyorum 😞🤦🏼♀️