gamzosgamzos Bushbush 7+1 den selam 😍 kasık agrısı yemeklerden tiksinti uyku hali ve goguslerim patlayacakmış gibi ağrı yaşıyorum 🙈
Vildan-E Bushbush 7+6 dan merhaba😊 çok halsizim hep uykum var ve ara ara mide bulantıları çekiyorum 🥲
Fatosburak Bushbush 8+2 mide bulantısı hala devamke yorgunluk hissi çok uyumak hiç bişi yapmama isteği 😂
Bushbush gamzosgamzos merhaba 7+3 benimde bazen ayni hislerle uyaniyorum bazen belirtilerin hic biri olmuyor :))
Bushbush gamzosgamzos saglikla kucaginiza alin insallah :) kalp atisini duydunuz mu peki ben henuz dr a gitmedim
gamzosgamzos Bushbush amin canım hepimiz saglikla kucagimiza alalım inşaAllah 🙏😊 6+6 da gittigimde duydum canım çok şükür 🙏 darısı başınıza olsun
ilknurdemirkol Vildan-E Aynısını bende yaşıyorum halsizlik hicbirsey yapasım gelmiyor iştahsızlık oluyor arada mide bulantıları çekiyorum 7+0 😊
gamzosgamzos Vildan-E evet ya bir gun bir gunu tutmuyor ama her anın tadını çıkaralım özleyeceğiz bu günleri 😍
Vildan-E gamzosgamzos benim ikinci hamileliğim,3 aydan 7 aya kadar rahat oluyor tabi yinede bu dönemlerin kıymetini bilmek lazım doğunca dertler daha çok artıyor özellikle uykusuzluk😅
Bushbush Hepimiz bu guzel sureci en iyi sekilde gecirelim insallah ya :)) mide bulantisi simdilik cok yok sabahlari var sadece dedigim gibi bazi belirtiler 2 gun oluyor 3 gun olmiyor bazen agir geciyor bazen ise cok hafif… su dr a bir gitsem rahatlayacagim insallah :)
Aselinkooo Sat’a göre 6 haftalık ama randevu bulupta gidemedim. Biraz daha ilerlesin ki en azından gittiğimde keseyi kalp atışını falan göreym diyorum ☺️ İlk gebeliğimde 6.haftada kese görünmüştü 8de de kalp atışını duymuştuk.,☺️
Bushbush Aselinkooo cok guzel haberler alalim insallah bende oyle 7. Haftaya kadar sabredebildim suan bir an once cumartesi olsun istiyorum..
Burcu-2910 Bushbush 8+1 benım de uyku hali göğüslerim aşırı hassasiyetli ve çok şükür bulantı yok ara ara kasık agrısı var
gamzosgamzos Vildan-E benimde 2.gebeligim 20 aylık kızım var 😂 ah uykusuzluk gaz sancıları diş dönemi atak donemleri gozumu korkutmuyor degil ama o anların bile ayrı guzelligi var ya en son 7 8 sene cocuk dusunmuyordum bir baktım hamileyim tabi kendi istegimle oldu Rabbim nasip etti çok şükür 🙏😍
Seymaben Bushbush 7+5 im hiç bir belirtim yok ne mide bulantısı ne tiksinme ne yorgunluk normal zamanlarımdaki gibiyim😅
Vildan-E gamzosgamzos ne kadar göz korkutsada bir süre sonra geçip gidiyor😊Rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip esin inşallah🤲🏻💞 Benimde 26 aylık oğlum var 😊