Aynur-13 Çok geçmiş olsun endişe yapmayın bütün bebeklerde sarılık oluyor. Bizde de vardı 13 tü değeri 17 olursa yatırıyoruz dediler. Emzirmeyle alakası yok aslında mama da önlüyor sarılığı. Yeter ki aç kalmasın. Çünkü sarılık demek bebeğin aç kalması ve kan şekerinin düşmesi demek aslında.