Zemheriiiiiiii EsmaaaaMeva1 doğumum çok güzeldi spinal sezaryen oldum çok memnunum destek almandan kalktım yürüdüm hastanede tekim kendim kalkıp kendim bütün ihityaçlarını yapıyorum herhangi bi zorluk yaşamadım canım😻