EsmaaaaMeva1 Kızlarrr son 59 günümüz kaldı hem çok mutluyum hem çok korkuyorum sizde durumlar ne alemde 🌼🤍🤗
Dilekcnkn EsmaaaaMeva1 Son 45 benimde , bir heyecan var korku yoktu başta ama şimdi biraz biraz sancı gibi geliyor gidiyor 😂😂🤦♀️🤦♀️
Aysobaciniz EsmaaaaMeva1 benimde son 29 😢 günler yaklaştıkça bi korku bi korku bi panik sarıyor beni 😢😢 ilk zamanlar daha iyiydi nasıl olsa daha var diyordum, şimdi onu deme şansımda yok 😀
Mltm88 EsmaaaaMeva1 uygulama 36 gösteriyo ama bizim şafak 20 falan :) Sadece heyecan var bebeğime kavuşacağım için,doğum kısmını pek kafaya takmıyorum daha öncede sezeryan olmuştum çok rahat geçirdim şükür, inşallah yine öyle olur😍😍
Dilekcnkn EsmaaaaMeva1 Evett yaa sıkıldım bende artık bebeğim evimde olsun istiyorum 😂😂 hamileliği çok severdim ben ama bu sefer diyorum gelsin evde oğlumu arıyorum resmen 😂😂
Zemheriiiiiiii EsmaaaaMeva1 doğuma gitmeden bi girip bakıyım dedim ben bi doğurup geliyorum dua edin😂😂
Shzdgn EsmaaaaMeva1 Son 7 gün 🤱👣haftaya bugün doğuruyorum en geç inşallah heyecan korku bir arada 🙆2ci doğumum
Zemheriiiiiiii EsmaaaaMeva1 doğumum çok güzeldi spinal sezaryen oldum çok memnunum destek almandan kalktım yürüdüm hastanede tekim kendim kalkıp kendim bütün ihityaçlarını yapıyorum herhangi bi zorluk yaşamadım canım😻