Kucukkuzu tabi norml o zaman şimdi anladım ben ilk kaybimda baktirim herşeye kan pıhtılaşma var 2.ve 3.gebelikler iğne kullanırken durdu kalbi kasımda filmde rahmim dar cıktı yer yokmuş tutunması için genişletildi ameliyat oldum osman bey var orda ona oldum sonra dedi git dene sizde bisey yok ztn başka nisandan beri deniyoz geçen ay kimyasal oldu bende dedim pınar hocaya gideyim bide oda işte bana da bi ton şey yazdı bebeğin tutunması için serum eşime bana smdi serumu sordum 1300 dediler cus yani vitamin desen 300 yarın bi daha rahîm filmi istedi randevu oldum oda 850 i mis pınar hoca gormmm lazım düzeltmişler mi diye dedi rahmini vallah aşılama kdr nerde ise ödeme yapcaz ha esimden spermler iyidi ama bi daha baktirsin dedi ondana randevu aldım genetik teste de bizim kromozomlar düzgün cıktı ama bebeği gönderdik sonuç alınmadı diye geldi bakilamamis mink diye 8 haftaa idi