Mom433 ben Pınar hocanın hastasıyım canım inanılmaz bilgili ve işini şansa bırakmayan doktor önce Rabbimin izni sonra onun sayesinde hamile kaldım ilk aşılama da kimyasal geçirdim ama o şansa bırakmadı hemen genetik testi istedi normalde 2 ya da 3.kayıpta yaparlar ama o ilk kimyasalda istedi ve kan pıhtılaşması olduğu çıktı biraz soğuk bi kadındır çok konuşmaz ve çok hastası vardır ama onun bilgisine ve tecrübesine çok güvenirim gönül rahatlığıyla gidebilirsin randevuya gelince normal Bezmialemin sitesine girin tüp bebek bölümünde direkt adı çıkıyo zaten gece 12 den sonra randevular güncelliniyo o şekilde alabilirsiniz