Kesinlikle tek isim taraftarıyım. Daha karakteristik geliyor bana. Bir de çift isim sünnet diyenler olmuş hiç duymadim böyle bir şey. Sünnet olsa peygamber efendimizin çocuklarının da çift ismi olurdu. Bunu diyenler kaynak gösterirse çok iyi olur biz de bilgilenmis oluruz.