gozde3592 ben eşime daha bebikler belli değilken söylemiştim. İki erkekler abisi koymadı kbabanın ismini. Eşime eğer babanın adını koymak istiyorsan koy sonra içinde kalsın istemem dedim. O Mehmet Çağan istemişti ama soyadımız da uzun zor olurdu. Alp ve Adayı ben öne sürdüm o da sevdi. Onun içine sinmeyen bişeyi de koymam zaten. Sen de ikinci bebişin isim babası sen olursjn de sevinir o zaman😂