Pinar__50 Lelommm bende iyi ki girmişim bebek asagıya ınmıs rahım kısalmış nerdeyse doğum baslıycakmıs kı çok küçük daha sımdı hastanedeyım ciğer açıcı ıgne vurdular serum taktılar sancı ıcın durdular bı sekılde pazartesıye kadar burdayım
Pinar__50 07Minem bende dün oldum ve dedı bebek asagıya ınmıs kafası elıme degıyor sımdı hastanede yatıyorum doğumu durdurmak için
Pinar__50 Lelommm cıger açıcı ıgne vurdular sancı kesıcı serum taktılar bı hafta yattım suan eve çıktım erken doğum olabılır dedı