Pinar__50 Çatı muayenesini kaçıncı haftada yaptırdınız ben 33+2 ama doktor çatı muayenesi ıcın randevu verdı burda hep okuyorum genelde çatı muayenesi olanlar 36-37 felan
Lelommm Pinar__50 Korkma sakin ol ben 30 da falan gittim pembe akıntım vardı açılma varmı diye baktılar erken doğumdan süphelendiler bişey yoktu sende korkma parmakla açıklığa bakıyor hiçbişey yok rahat ol canım 2 parmak koyuyor açıklık varmı yokmu bakıyor bitti
Minik_kalplim_ Pinar__50 36.haftada oldum acımadan yaptı valla bnim canım yandı o zaman herkezde farklı tabi
erdem_agah Pinar__50 cok erken bir tarih olmuş. Ben 38 de oldum. Ve haftasında doğum yaptım. Hatta muayeneden sonra doğum tetiklendi diyebilirim. İki gün sonra nişan geldi çünkü
Mmeelliikkee Pinar__50 33+5 te en son gittim bir sonra ki muayenemiz 36 da olacak inşallah.. ama çatı muayenesini 38 de yaparız dedi drum
MerveAymina 38.haftada yapmışlardı bana, doğuma yakın yapılıyor, doğumu tetikleyeceği için. Bence biraz daha beklemelisiniz. İlk bebeğiniz mi?
Pinar__50 MerveAymina evet ilk bebegım ve yurt dışına yenı geldım Bursalı anneler hep son haftalarda oluyor bende sormak istedim korktum açıkçası cunku dıyorlar kontrolden sonra doğum tetiklendi felan
Pinar__50 Minik_kalplim_ bende bilmiyorum ilk defa olacak acıması sorun degıl çoğu anne dıyor doğumu tetıkledı o yüzden korktum
AyTur70_ Pinar__50 vallaha Fransa’da her ay yapiliyor korkmayin son aylardada daha sik yapilabilir doğumu tetikliyor diyorlarda benim 1 gun kaldi yurt disinda her Ay kontrol ediyorlar tetikleseydi beni tetiklerdi
Pinar__50 Sumeyyems sancı durumunuz olursa mutlaka kontrol ettirin ben çatı muayenesini ayrı bişey sanıyordum yok doğumu tetıkler kan geldı felan kı bana her ay alttan da bakarlar açılma var mı dıye aynı şeymiş
Pinar__50 Mmeelliikkee alttan bakıyor mu gıttıgınde ben çatı muayenesini ayrı bişey zannediyordum kan geldı doğumum tetıklendı denılınce halbukı burda her ay alttan bakarlar aynı şeymiş
Pinar__50 AyTur70_ bende Almanya’dayım burda da ger ay alttan bakarlar ben farklı bişey zannediyordum çatı muayenesini doğum tetıklendı kan geldı felan denılınce ama ıyı kı bu ayda alttan baktı doktor cunku rahmım kısalmış bebek normal doğum pozisyonu almış yanı bakmasaydı doğruyuyordum hastaneye gonderdı pazartesıye kadar burdayım cıger açıcı ıgne yaptılar sancı ıcın serum taktılar 2 gün aynısını yapacaklarmış
Pinar__50 Lelommm bende iyi ki girmişim bebek asagıya ınmıs rahım kısalmış nerdeyse doğum baslıycakmıs kı çok küçük daha sımdı hastanedeyım ciğer açıcı ıgne vurdular serum taktılar sancı ıcın durdular bı sekılde pazartesıye kadar burdayım
07Minem Pinar__50 çatı muayenesi ben 37. Haftada oldum. Sonrasında her hafta kontrol için gittiğimizde yapıyor.
Pinar__50 07Minem bende dün oldum ve dedı bebek asagıya ınmıs kafası elıme degıyor sımdı hastanede yatıyorum doğumu durdurmak için