Yagmur00 normalde evet öyle olması gerekiyor ama mesela biz de eşimle parti vs asla istemediğimiz için normal öğrendik bebeğimizin cinsiyetini 😊 sonradan bizim iki kafadar kız kardeşler birlik olup ille de parti diye tutturunca onları kırmamak için yaptık evde