Sevilss Duygucesur hemoroid zaten çok zor öncedende varsa kabızlık hepten tetiklio gebelikte vitaminlerden bide ıkınıyon hepten çıkıyor sonra onun derdinden dikişin aklına gelmiyor ben olsam hemoroidim varken normal istemem bu sefer ömür boyu miras gibi kalıyor bir de onu çekiyon yıllarca
Lale29 Duygucesur ben yaptımmmm ✋✋✋ hiç sıkıntı yaşamadım doğumdan sonra 3 5 günde geçti zaten rahat ol
Lale29 Damla67 için rahat olsun bende 4 5 tane baloncuk vardı öyle normql doğum yaptım çok şükür bi sıkıntı olmadı zaten hemende geçiyo sıkıntı yapma
Nur_Veli Duygucesur bende hamilelikte hemoroid olmustum,benide korkutmustu sezeryan olabilirsin demisti dahiliyedeki.doktor. toz ilac verdi,rektal kremler verdi,sicak suda otur dedi,oyle oyle rahatladm,normal dogum yaptim cok sukur
elfmoom Duygucesur hamilelikte oluşan hemoroid ise çok sorun olmayabilir. ama var olan bir hemoroidiniz varsa ve bu hamilelikte üst seviyelere ulaştıysa normal doğum hemoroidi daha zor ve sıkıntılı bir hale getirebilir. benim hem bağırsak hem de anal bölgemde var. normal doğum tamamen patlatacak ve ameliyat olmak zorunda bırakacaktır. yine en iyi yönlendirmeyi değerlendirme sonrası doktorunuz yapar ama hemoroidiniz ileri seviyeyse normal doğum daha kötü sonuçlandırabilir durumu.
kcnr Duygucesur merhaba bende 12 senedir falan var maalesef ben ilk çıktığında doğru müdahale edemediğim için meme yaptı ama sizinki yeniyse yeniyken zeytinyağ sürüp parmağınızla içeri ittirin yavaşça canınız çok yanar ama ittirme işlemi memeyi yok ediyor. Onun dışında bende çok şey deniyorum ama artk ameliyat tan başka çarem kalmadı çakır dikeni sarı çiçeği aç karınla yemediğim mi kaldı , sarımsak sürmediğimmi hertürlü hemoroid kremini denedim bide at kestanesi zeytinyağlı kapamak iyi diyorlar ama onu yapamadm ben duyduklarım bunlardı belki sizde işe yarar en çokta sıcak su buharıniyi geliyor ona oturup zeytinyağ ile ittirip pamukla zeytinyağ sürerseniz daha etkili oluyor
Duygucesur kcnr bende 3 senedir felan var çıkıyor sonra kendiliğinden içeri giriyor doğum anında korkuyorum ıkınırken daha çok çıkar diye
esra572 Duygucesur genel cerrahi normal doğuma engel değil dedi ve kan ilaçlarını degistirti kabız yapmayan merhem ve surup verdi. Birde yürümeyi tavsiye etti.