Ayca0909 Duygucesur 36+1 gebeyken duramadım acillestim ameliyat geçirdim dikişsiz kesip icini bosalttilar yaralarım iyilesmeye basladi 37+4 gebeyim doktoruma sordum normal doguma engel degil ama ıkındıkça daha kotu olabilir Dedi Annemde bebeğine ilgilenemedikten sonra riske atma diyor bilemedim valla
BusraUras Duygucesur @Damla67 @Fatma34- Kelebekkannesi @Ayca0909 @Hemdem_23 kızlar benimde hayatımda ilk defa hamileliğimde çıktı 32.haftamdan sonra ne olduğunu bile anlayamadım ilk bir hafta eşim dedi basur o. Tamam dedim nasıl geçecek dedi geçmeyecek 😅🤣 doğuma kadar 1tane idi. Normal doğum yaptım. Ikındıkça 4tane oldular doğumla beraber ama canım nasıl yanıyordu anlatamam doğum dikişlerimden çok basurlarım acıyordu. Doktor hastaneden çıkarken merhem vermişti onu sürüyordum sabah akşam ama geçmiyordu acısı. Arkadaşım sarı kantaron yağını önerdi çat diye kesti acısını şimdi yok diyebilirim. Doktorunuza danışın sarı kantaron yağının kullanımı hamilelikte sakıncalı değilse kullanın. Normal doğuma da engel değil basur.
Lale29 Damla67 için rahat olsun bende 4 5 tane baloncuk vardı öyle normql doğum yaptım çok şükür bi sıkıntı olmadı zaten hemende geçiyo sıkıntı yapma
Kelebekkannesi Bende maalesef aynı durumdayım ve hamılelıgımın başından beri kabızlıkla uğraşıyorum yiyecek olarak be önerirsiniz? Kefir , şeftali kuru kayısı hepsını denedım ama kalıcı çözüm olmadı hıcbırı
Bakan54 Kelebekkannesi tam mevsimi olan taze incir 1 yil mucadele eden biri olarak soyluyorum mukemmel bir cozucu ama devamli olmasi icin mutlaka bol sebze ve su tuketmelisin ayrica posali yiyecekler eger icebilirsen zeytinyagida cok iyi geliyo
Biryolcu Kelebekkannesi kullandığımız takviyelerden ilaçlardan da oluyor maalesef. Ben sürekli olmasa da arada duphalac ilaç kullanıyorum en azından bağırsaklarım temizleniyor rahatlıyorum. Kuru kayısıyı ılık suda biraz bekletip sonra suyuyla tüketiyordum o iyi geliyordu ama tiksindim ondan da. Zeytinyağı için diyorlar onu da midem almaz. Bildiğim başka bitkisel çözüm yok maalesef ama çok çok zorda kaldığınızda duphalac öneririm gerçekten
Bakan54 Ayca0909 cokk dogru soylemis yeni dogum yaptim dikis falan hikaye onlarin acisi mahfetti beni bende hem yirtik var hem disarda bezeler var ameliyat dediler artik dusunuyorum
Ayca0909 Hemdem_23 sari kantaron yagi kullandim hakiki zeytinyağı procto gyvnol kremi fitilini kullandim gecmedi iyice kötü oldu ama bebekten dedi cerrah baski yaptıkça büyüdü gecmiyorda şişip iniyor
Fatma34- BusraUras benim normalde 1 tane vardı zaten hamilelikte 2 tane daha çıktı birde doğumda ikinmaktan olursa yandım yani kantaron yağı bezelerini gecirdimi peki 😔
Zeyyyn Bakan54 ben normalde lifli şeyler yedim mi anında işe yarardı ama yok incir seftali üzüm yiyip su içiyorum aa banamısın demiyor 🤣🤣yaratmayınca yaramıyor valla
Kelebekkannesi Bakan54 günlük sebze meyve ve su tüketimim çok iyi 🤔 zeytınyagına bugün başladım annem verdı her sabah aç karna bir ksık iç diye bi tek incir kaldı inşallah onu da yerim işe yarar ya mahvettı benı
Zeyyyn Duygucesur bende de vardı çok şükür geçti fitil krem işe yaramadı zeytinyağlı kudret narı sürdüm
Bakan54 Zeyyyn oda dogeu ben ilk cocugumda aylarca kabizlik cektim duzenli olmasada dikkat etmeye calistim ama hicbiseyden yuzum gulmedi sonra kendi kendine duzeldi simdide ayni sorun vardi incir cok yaradi bana ben ilac takviyeside yapiyorum cunki yirtilma oldumu dunyam karariyo🙄