Ummhuma Esrasena valla bilemedim ama şu malumumuz ki normal doğum için hareket etmek en iyisi. Bu yüzden yürümeyi tercih ettim
Esrasena Ummhuma Hamilelik boyunca hiç yatıp beklemedim ev işi olsun herşeyde hareket ettim,daha 3-4 gündür kestim kendmi sancılardan yapamıyorm
Ummhuma Esrasena ben de son hafta takatten düşmüştüm artık. Mecbur bı yerden sonra yavaşlıyor insan :)
[silindi] Ummhuma maşallah allah analı babalı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin hayırlı evlat etsin darısı başımıza😍🙏
Oykuzey Hayırlı uğurlu olsun, gözünüz aydın. 😌 Allah analı babalı, sağlıklı sıhhatli büyütmeyi nasip etsin inşallah.