Burcu4135 Busra333 olabilir benimde işk ysptırdıgımda iyi birine denk geldim demek ki. Ama burunda garip bir his oluyor ilginç bi ses cıkarmıstım sonra eşimle cok gülmüştük cıkardıgım sese 😁
Busra333 Burcu4135 hadi ya nasıl bir ses? 😁 bende ilk yaptırırken acımamasına rağmen ay geniz etim var dikkat diye konuşuyordum. Eşim de durup dururken yalan söylememe şok olup hayret verici bi şekilde bakmıştı 😁
Burcu4135 Busra333 😁😁 sizinki de iyimiş. Benim ses inleme gibi biseydi. Bende korkuyla gitmiştim zaten belki de ondan kastım. Simdi bi sıkıntı olacagını düsünmüyorum. Keske istemeselerdi tabi hem benden hem annemden istediler.
Fasulyeninannesi1 Basinizi iyice geriye atin. Ben defalarca oldum hissetmedim bile. Abartilacak bir sey degil.
aysebilge-1 Abartıyorlar bende 3kez yaptırdım hiç öyle korkuttukları kadar acıma filan yok merak etmeyin burnun kaşınıyor sadece o kadar
Mondly BirAsyaannesi bence yapan kişiye bağlı bir doktor çok nazik yaparken diğer bi doktor yüzünden üç gün burnum ağrıdı ama korkma öyle beyin delecek kadar olsa bir çok insan bir daha yaptırmamak için kendini eve kapatırdı