Yok yaaa ben bicok kez yaptirdim…
Buruna sokarken acimiyor, o cubuktaki ilaç genzi biraz yakiyor o da, burnuna çok su cekersin de sızlar ya öyle işte… uzun surmuyor sızısı da…
Bizler savas gazisi gibi, olaylari abartarak anlatmayi cok seviyoruz…
Takılma…