Rabia1234 37+3ten selam salı günü kontrolüm vardı nstde biraz yoğun sancılarım çıktı. Zaten 35ten itibaren sancılar vardı ilaç kullanıyordum doktorum içerde zor tutuyoruz valla dedi 😂 ilacin dozunu arttırdı ve haftaya sezeryan tarihi verdi ☺️ ağrılara gelecek olursak yalancı sancılar beni gerçekten üzüyor, karnim sürekli taş gibi ortada toplanıyor Her an doguracagim sanıyorum 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ bebegimin kilosu 2900 biraz çitipiti olacak 🤭🌺