Eylul2021 lovingmother bende aynı şekilde karnımda cok sert ya sivri tas gibi korkutuyor beni=( sizinde öylemi
lovingmother Eylul2021 benim de özellikle gezdiğim zamanlarda öyle oluyor. Hareketleri de azaldı son zamanlarda. Hem taş gibi sert hem de toplanma oluyor.
lovingmother Rabia1234 Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin inşallah. 🥰 Herkese nasip etsin. 🌸
Leylarana Rabia1234 sancım çıktı nst de. Zaten o günün sabah saatlerinden itibaren sıkıntım vardı hissetmiştim. Doktor 1 gece yatış verdi ciğer geliştirici oldum, proluton iğne vuruldum, tansiyon ilacı kullandım sancım durdu.
Rabia1234 lovingmother hayırlsıyla inşallah bi sancıyla doğurursun canım bizim gün yok henüz ne zaman gelmek isterse
lovingmother Rabia1234 inşallah ya. Bende böbrek genişlemesi oldu doğum sancısı gibi sancı çektim 1 gece yattım hastanede. 2 hafta önce tabi. Bu hafta sonu tekrarladı genişleme çok hızlı ilerlediği için doğum olsun artık dedi. Sancılarda doğum sancısı gibi zaten böbrek sancısı çeken suni sancıyı da kaldırır dedi güveniyorum inşallah açılmada olmuştur da bir avazda doğururum kavuşurum. 🥰
Beyzabcr Rabia1234 yok hic ağrım olmuyo sadece tekmeleyince vryz cok asiri hareket ettiğinde agri duyuyorum o kadar
Alyaesmaa Rabia1234 1haftadır kilosunu merak ediyordum başka doktora girmek zorunda kaldım kilosunu söylemedi🤦🏻♀️ Nst de minik sancılar çıkıyor ama kuvvetli değil doktorum önemli değil dedi ama her an gelcekmiş gibi hissediyorum aşağıya çok baskı yapıyor kafasıyla çok ağrım oluyor😥
Alyaesmaa Yasemin_41 Sanki beni anlattınız 2hafta once sancım cıktı 90 lara 2cm acıklıgım vardı sancı azalınca eve yolladılar 2hafta gectı 37 haftadayım bugunde gittim minik sancılar cıktı doktor onemlı degıl dedı bugun cok agrım var karnım taş gibi oluyor arada kasılıyor hayırlısıyla bir doğursaydık🤦🏻♀️
Rabia1234 Alyaesmaa aynısını yaşıyorum ama daha çok olacak gibi düzenli değil sancılarım bakalım hurma yiyerek açılma olmasını diliyorum 😀
Yasemin_41 Alyaesmaa aynen bende öyle oldum ama benm acılmam falan olmadı hıc zamanımda gelsınler ınsallh ben korkuyorum bıraz da o yüzden hemen olsun istemıyorum😬 napcagımı bılmıyorum