07vefa42 canım bende tüp bebekle hamileyim 34 girdim bugün. 32 haftamda doktoruma sordum özel hastaneye gidiyorum zaten. Doğumum nasıl olacak diye daha çok erken bebeğin pozisyonu,suyu bir kaç bişey daha saydı bunlara bakıp karar vereceğiz dedi. Şuan normal doğumu engelleyen bi sorunun yok dedi. Ama tabi sana da sorarız sen nasıl doğum yapmak istiyorsun diye. Bende hocam siz nasıl uygun görürseniz dedim size güveniyorum dedim. Valla yok riske atmayalım bilmem ne hiç öyle birşey demedi. Daha önceki kontrollerde de hep normal hamile kalanlardan bir farkınız yok diyordu herşey yolunda diyordu. Benim kararım son anda doktor ne derse o çünkü normali de destekliyor