Canım bende tüp bebek tedavisi ile 2.kez anne olacağım. Ve doktorum gerek maddi gerek manevi yönden çok yıpratıcı bir süreçle sahip olduğumuz mucizenin normal yollarla asla riske atılmaması gerektiğini, birçok hastasının da sezeryan olduğunu, tüp bebeklerin normal bebeklere göre sancıya dayanamayıp kendilerini dışarı itemedilelri için kanalda riske girdiklerini söyledi. Bende bu kadar eziyet e rağmen normal doğum istemem tek sağlıklı olsun sezeryan olsun. Zorlama sakın bbeğin için ne uygunsa o ama biz kolay sahip olamıyoruz canım iyi düşün derim. Rabbım Bi avazda inşallah kucağıma versin