_ipekkkkk İpek hanım yaklaşık 1hafta önce çok şiddetli diş ağrısı yaşadım şehir hastanesi çekebiliriz başka işlem yapamayız dedi bunun içinde doktorunuzdan izin alıp imzalatıp getirin dedi. Çekim son 3 ay erken doğuma sebep oluyor bu yüzden çok risk almak istemiyoruz dediler. Bende dişimin çekim dışında şansı yokmu dedim var ama biz sorumluluk alamayız dediler belki araştırma hastanesi yapabilir dediler. Ben de araştırma hastanesine gittim en çok ağrıyan dişimin sinirleri alındı geçici dolgu yapıldı doğumdan sonra gidip işlemi tamamlıcam. İnanılmaz rahatladım ama. 28. Haftamdayım. Elzem durumlarda yapılıyor tedavi korkmayın