_ipekkkkk Gebelik döneminde dış tedavisi yaptıran var mı acaba kaçıncı haftadan sonra yapılıyor vs herhangi bir sorun oluyormu yardımcı olur musunuz kızlar 🌸
1anne2nefes _ipekkkkk ilk üç ayla son üç ay yapılmıyor canm bende yaptırıcam resmen hepsi ağrımak için hamile kalmamı beklemiş
Mom3834 _ipekkkkk çok ciddi sorunlarda her döneminde yaptırabilirsiniz. Eğer ciddi ve acil değilse 2. Trimesterda yaptırabilirsiniz. Bir sorun olmaz, aksine ağız içi sorunlar bebek icin daha sakıncalı.
balbocegimm _ipekkkkk gebeligimin basindan beri dis ağrısı çekiyordum artik dayanilamayacak sekilde ağrımaya başladı doktorumun onayiyla dün çektirdim 33 haftalığım bu arada cok zor gercekten dis ağrısı
_ipekkkkk 1anne2nefes ay sorma valla ya gebelik düşünmeden önce yaptıracaktım kaldı şimdi çekiyorum işte Allah’tan hafif sızı şiddetli değilde bakalım fazlalaşmadan kontrol ettirmekte fayda var 🌸
Niln Elbet-birgun-kavusacagiz Öyle birşey yok☺☺ Annenin kalsiyum eksikliğini bebek dişlerden karşılamaz normalde 1 kase yoğurt yiyorsa porsiyonu arttırması lazım. Progestan hormonlarından dolayı dişler en önce etkilenen yapılardır
Sibellllo Elbet-birgun-kavusacagiz bunu kim söyledi yok öyle bişi yeteri kadar kalsiyum alınmadığı için ilk dişlerdeki kalsiyum gidiyor bebeğe ondan dişlerde sorun çıkmaya başlıyor yoksa bebek dişlerden beslenmiyor kalsiyum alımının dengeli olması önemli gebelikte☺️
Mom3834 _ipekkkkk aa artı olarak 2.trimesterde değilseniz kadın doğum doktorunuzdan onay kağıdı alıp gidiyorsunuz 🌸
annesi_ Benim dişlerim ağrıyo şişiyo ve kanıyo doktora söylemem gerekir mi acaba yaa ben tuzlu sirkeli gargara yapıyorum iyi gelir mi bilmem
Irem2021 Haftamda disimi cektirdim kadin doğum onayiyla antibiyotikte kullandim. simdi bi disim daha var onu cektiresiye 27 olurum heralde 😭tabi tekrar onay alabilirsem 🤔 duyanlar hep niye cektirdin diyo bebek emzikten duser hurafeleriyle sanki keyfi çektiriyoz😭
_ipekkkkk balbocegimm bende sorarım bakalım doktora ona göre giderim 🌸 benim şuan hafif sızı gibi gelip gidiyor şiddetlenmeden gitmek lazım