Gulsah24 çok geçmiş olsun. Bizim ofisten biri yakalandı tüm belirtiler olmasına rağmen bilinçsizce ofise geldi maskesiz dolaştı öksürdü!! Sonra test vermeye gitti, test verip tekrar ofise geri geldi. Tepki görünce gitti evine bugün öğrendik ki delta pozitifmiş. O kadar sinirliyim ve korkuyorum ki. İnsanlar çok bilinçsiz hala öğrenemediler ya.