Liyuzamom evetbenavukatiyim uzun süre kalmamak şartıyla yatıyorum valla. Sol tarafım artık hissizleşti üstüne yatmaktan uyuştu canım yanıyor bende bi sap bi sol bi sırt üstü yatıyorum napayım idare ediyorum sende öyle yap sürekli yatmasanda arada sol tarafını dinlendir
evetbenavukatiyim bebisim-_00 Sırtüstü yatmak gebelikte uygun bir pozisyon değildir. Rahimin sırtınıza yapacağı ağırlık ağrılara sebep olabilir, bağırsakların damarlara uygulayacağı baskı kan akımında sıkıntılara ve hemoroide sebep olabilmektedir.
edasahbazsahin Yaklaşık 24. Haftama kadar yüzüstü yatabiliyordum😂 şu an 32. Haftadayız arkamda iki yastıkla oturur pozisyonda uyuyorum 😂 pek rahat denemez ama olsun uyuyorum en azından 😂 mide yanmasına da iyi geliyor bu arada😉✋🏻✋🏻
Roosendaal evetbenavukatiyim vallahi bende surekli sag yatmaktan sag bacigimin yan tarafinda yanma basladi. Sola zaten hic yatamiyorum. Endiseleniyorum da aslinsa surekli sag yatmaktan kan akisinda bebege sorun cikacak diye bu sefer de endise den uyuyamiyorum🙄
Mimik Biz daha 16.4 üz, ben de alismak icin sola yatmaya calisiyorum… Sol ve sag yatiyorum…zaten airtustu yatamiyordum onceden de…
Gonul_enes evetbenavukatiyim vala ben onu yapamiyorum kalcam aciyor bi sag bi sol yaptim 3 gebeligimdede
Prlkelif evetbenavukatiyim 8 ay sırt üstü yattım şuan son günlerim bir aydır biraz biraz sola yatmaya çalışıyorum oda nst çekerken hep zorla sola yatırıyor 20 dakikalık işlem bir saat sürüyor diyorum çocuk solda hareket etmiyor inatla sola yat diyorlar 😡 boşuna zaman kaybı bari sola yatayımda çocuk alışır diye zorla yatmaya çalışıyorum işte
Mom3834 evetbenavukatiyim 3 tane yastıgı üst üste koyarak arada sırt üstü yatıyorumm, katırttt diye bir ses geliyor zaten 🙈 biraz öyle rahatlayıp yine dönüyorum. Karnım çok yok belki ondan nefes alırken felan rahatsız etmiyor. Bir deneyinn
Oznrasl evetbenavukatiyim canım nasıl isteyip. Nasıl rahat edersem öyle yatıyorum ben hep öyle yattım