evetbenavukatiyim Sürekli sola yata yata sol tarafım çürüdü artık . Sırt üstü yatmak istiyorum 😩 Siz nasıl yatıyorsunuz anneler ?
Nilya88 evetbenavukatiyim sağ sol sırtüstü yatıyorum valla sağ sol sıkıntı değil zaten uyku sersemi bazen sırtüstü yatmış oluyorum hemen duzeltiyorum kendimi ama alıştım artık sanki
tirtilinannesii evetbenavukatiyim kaçıncı haftadasınız? Ben 33+5 oldum ne sağ ne aol hafif başım dik olup oturur gibi pozisyonda yatıyorum rahat olduğu söylenemez ama ya uykusuz yaşamayı öğrenicem yada rahatsızda olsa böyle uyumaya devam edicem 😢
teletabi evetbenavukatiyim valla ben şuan rahatım 11 haftalık🤣ama oğlumda yatamadım hiç heleki son haftalar oturarak uyuyordum hem mide yanmasından hemde soluma yatsam tekme sağıma yatsam dirsek. Sırt üstü yatsam zor nefes alıyordum zor çok zor 🤦🏼♂️
cennetkokulum_ evetbenavukatiyim sağ sol yatıyorum sırt üstü de yatmak istiyorum ama belim ağrıyo öyle yatınca ve kalkması çok zor oluyor malesef
Zeyyyn evetbenavukatiyim sağ sol arada dinlenmek adına sırt üstü çok uzun olmucak şekilde sırtlarım ağrıdı artık benimde
TugceSmile evetbenavukatiyim En rahat sol tarafa yatıyorum. Sağa dönemiyorum canım acıyor. Sırtüstü yatamıyorum nefesim kesiliyor. Sol bacağım uyuştu artık hissetmiyorum. Geçen gece bacağımın acısıyla uyandım. 5 yastıkla uyuyorum. Çok zor 😫😴😵
isimsiz1i evetbenavukatiyim oturma pozisyonda yatıyorum 34+3 olcam bu gece sana da öneririm arkana 3 yumuşak yastık sağ sol koluna birer yastık ellerin aşağda kalmasın diye şişmesin diye çok rahat uyursun
Hafsaramazan evetbenavukatiyim Bende aynı 19.haftamdan bu yana sağ sol yapıyorum sadece 35.haftamdayim artık bende yüz üstü veya sırt üstü yatmak istiyorum 😕
Hafsaramazan evetbenavukatiyim Etlerim morarmaya resmen ama yapcak bişey yok bebislerimiz her şeye değer sağlıkla gelsinler inşallah ☺️🌷
bebisim-_00 evetbenavukatiyim ben sırt üstü daha rahat ediyorum uyurken kendimi sırt üstü yatmış buluyorum uyandığımda zararı ne olabilir ki 🙄
beyza1234 evetbenavukatiyim yatıyorum nenim doktorum riskli gebelik olmadıgı durumlarda sorun yok istediğin gibi uyu rahatsız olur dönersin zaten bebek anlatır sana dedi 40. haftamdayım hep istediğim gibi yattım sizde bi danısın doktprunjza
MeetJoeBlack Akşam rüyamda yüzüstü yatıyordum, bir telaşla uyandım artık nasıl şartladıysam kendimi ☹️☹️