BabyAAO Merhaba annelerrrr bugün cinsiyetimizi öğrendik kızımız olucak 🥲 isim konusunda yardımcı olabilir misiniz 😍🐣
eminnee BabyAAO Alin Minel Ben bunları çok beğeniyorum bizimki de kız ama eşim beğenmediği için eylül isminde karar verdik 😅
cidolila BabyAAO lila koyacağım yasak elmadan esinlendim hamile değilken istiyordum eşimde sağolsun ses etmedi ama şimdi Aden ismini çok beğeniyorum aden lila da olur ama iki isme karşıyız kullanılmıyor diye aden yade zümra ova
DEFNE27 Asya Tuana hilal ceren Eylül Azra Duygu senem Miray gamze Ece sema Esma hayat ezgi Yıldız yağmur deniz
Buketylz944 Defne çok güzel değil miii 🥰🌸 benimde kızım olacak, araştırıyoruz en zoru isim bulmak diyorlar
Huseyinege Bizde bugün öğrendik kızımız olucak allahın izniyle.ben ya gülse kumsal.yada sadece kumsal düşünüyorum.
elifshm96 BabyAAO İlk kızım nehir Azra şimdi 22 haftalık defne sofia olacak ❤️ Bir diğer öneri Bella,İrena anlamları gayet güzel