Kaderyas canım benimde 5. Ayda başladı önceleri renni tablet , şurup kullandım sonra gaviscon kullandım ama dayanilmaz bir yanma ve ağrı oluyordu özellikle geceleri uyuamıyordum ve hiç uzanamiyordum. Çok yorgun kalıyordum ve çalışıyorum da aynı zamanda tabi Doktorum lansor mide koruyucu verdi geçen ay. Çok şükür iyi geldi o artık hiç yanma ağrıma olmuyor.