Kaderyas 6. Ayımdayım ve çok kötü bir mide yanması yaşıyorum ama aşırı derecede acı verici bunun önüne nasıl geçebilirim ?
tgckrgz Kaderyas Benim doktorum talcid tablet çiğneyebilirsin dedi ancak onunla rahatlıyorum. Bi kaç kişi süt,salatalık,çay kaşığının ucuyla Türk kahvesi ye dedi ama ben hiç birinin etkisini göremedim. Bi dene istersen
BaharErol Kaderyas ya 6. Ayda yeni mi başladı yanma? Ben şuan 3. Ayın içindeyim ve inanılmaz yanma yaşıyorum. Yemek yiyorum yanıyor yemiyorum yanıyor su içiyorum yanıyor bu böyle devam mı edecek ?
Kaderyas Aslın da ilaç kullanmak istemiyorum daha doğal yollarla bir çözüm varsa önerirmisiniz ilk gebeliğim ve çok tecrübesizim 🙏 Heyecanlianne Didemalkanendik aysegul_01
Deletedmom57 Kaderyas banada şurup vermişti doktor aldım ama kullanmadım 36+3 teyim sabahtan beri yanıyo midem ağzımda sanki çaresizce geçmesini bekliyorum
Deletedmom57 Kaderyas 4 aylıkkenden başladı yanmaya ara ara hep yandı hep geçmesini bekledim hiç bişey yapmadan
Kaderyas BaharErol benim ki 6. Ayımda başladı kişiden kişiye değişiyor ya bir de saçlanıyor falan diyorlar yanmayla alakalı olarak ama alakası yok
Kaderyas AlyaduaMehmetfatih aynen benim de öyle oluyor of oooff tatlı acılar bunlar ama kucağıma alınca herşey geçicek 🙏
Deletedmom57 Kaderyas aynen öyle doktor şurup verdi ama bi türlü içemedim sanki kötü bişey diye içim el vermedi sende sabret geçince rahatlarsın 😊