Birtanemm ya bende normalde günlük hayatimda hic kahve icen biri değilim ama hamile oldugumdan beri aksine kahve içesim geliyor. Günde 1 kere içebiliyormuşuz ama ben kansiz oldugum icin fazla icmiyorum ayda yilda bir aklima gelince iciyorum 😄 cayda öyle sadece sabah kahvaltida bir bardak iciyorum oda cok cok acik şekilde