Ozgrrr bende kestirmek istiyorum artık 27.haftadayim ustelik ama yinede dur bakalım dedim durdum.hurafeye inanmıyoruz ama ne bileyim canını sıkıyor insanın gerci sunu dedim hep sac kesilince oyle deniyorsa ozaman tırnak da kesmesine! Tırnağınıda kesip duruyorsun ozmn da kısalır ömrü ozmn oyle bi mantık yok bence