Ozgrrr hem kuaför hem anne olarak söylüyorum kestirebilirsin ama boyatmaya sağlıklı bulmuyorum ben boya kana karışıyor çünkü doktorlar ilk 3 Aydan sonra sakınca yok diyor ama ne de olsa kimyasal kana karışıyor diye ben karşıyım hamile kalınca işten ayrıldım kokusuna bile maruz kalmamak için ☺️