Merhabalar benim adet günüm 8 gün geçiyor.Gecenhafta doktora gittim beta hcg 40 çıktı .4 gün sonra tekrar çağırdı gittim kan verdim yine, kaç çıktı değerim hatirlamiyorum ama doktorum dediki; çok yavaş yükseliyor beta hcg değerin dedi.Büyük ihtimalle biyokimyasal gebelik adet görürsün dedi .ama 2 gündür adet felan görmedim p.tesi tekrar çağırdı kan vereceğim sizce yukselirmi değerim böyle olup ta sağlıklı ilerleyen oldumu gebeliği.??