Aybebek canim seninde dedigin gibi bebek istemissin rabbim seni sinamamis vermis cok sukur.herkesin farkli dertleri var emin ol. Maddi acidan mesela derdim var diyemem ama cocuk icin 4. Yilim okadsr yiprandim islemler yasadm aylarca sabahlara kadar agladim.gecen sene ikizlere hamile kaldim temmuz ayinda ikisinide kaybettim ölü dogum yaptim.simdi yine cok cok sukur hamileyim ama bende bu surece herkes gibi kolay gelmedim.bende hemen hamile kalanlara cok sasiriyordum.ben yillarca ugrasirken etrafimda cocuk dusunuyorum diyio bidahaki ay hamile kalan arkadaslarim akrabalarim oldu. Nasil olurda onlar icin bukadar normal olan sey benim icin bukadar zor diye kendi kendimi yedim..bu sadece bi ornek iste.herkesin farkli farkli sinavlari var.rabbim saglik versin