Sevim1609 Rabbim hayırlıca doğurmayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻Dediğin gibi netten baktıkça hem ben ağladım hem eşim o kadar kötü etkilendim ki rüyalarıma giriyordu,Allaha sığınıp her ne gelirse ondan gelsin razıyım diyerek rahatladım biraz. 12yaşında bir oğlum var en çok onu düşünüyorum işte ondan çok üzülüyorum. Ben hamile kalmayı hiç istemiyordum ama işte eşim çok istedi,ilk 4-5ay kusmaktan geberdim. Şimdi hala devam ediyor ama eskisi gibi değil. Adam çocuk istediğine bin pişman oldu. Ben artık senden korkuyorum sana bir şey olmasın diyor ama dedim kimseye bir şey olmasın yavruma da sonuçta bak ne kahırlar acılar çekiyoruz. Adamın da psikolojisi bozuldu ne dediğini bilmiyor. Sabır ve dua et diyorum sadece ne deyim. Elimiz yüreğimizde bekliyoruz bakalım. Bu arada şükür hiç kanamam olmadı benim bu zamana kadar şuan 23+5iz. Zaten benim tanı plesenta previa değil, plesenta eski sezeryan dikişe yapışık dedi doktor.