Leylarana 24′te idari izne ayrıldığımda doğum öncesi iznimin de tamamını mecburi olarak kullanıyormuşum, buradaki mem öyle söylemiş. O süreçte dinlenirim inşallah ama o zamana kadar nolucak bilmiyorum😔 Sezeryan doğumu da geçtim, erken doğum riski beni çok korkutuyor. Sezeryan da olsa sağlıkla dünyaya gelmesi, ikimizin de sağlıklı olması benim için önemli🥺 Kanama yaşarsam, kasılmam olursa, açılmam olursa ne yaparım onu düşünüyorum😢 Çok zor aslında, düşünmemeye çalışıyorum ama olmuyo:(