Kuzucccum daha yeni giriyorum canım benim doğum baya zor geçti 6 buçukta yattım sabah akşam 7 buçuk ta doğurdum 😅 çok şükür iyiyiz ikimizde ben daha ilk gün acısını atamadım valla değişik bişeydi 😅 Sezeryana almak zorundayız artık dediler sonra biraz daha bekleyelim dediler 15 dakikada değişti herşey çok şükür doğurdum kızımı kucağıma aldım🥰