Yavrucuk07 Cglaras bende vardı cnm ,elma sirkesi ile pamuğu ıslatıp günde 3 kere falan uyguladım siğillerin uzerine, 5 gün sonra kayboldular, sonra da normal doğum yapmıştım 😉
Kaderx Cglaras sirkeyi pamukla döküp sil vajina bölgeni Ve duş aldıktan sonra duru suya sirke döküp durulandim o bölgemi yıkadım geçti şükür
02112017 Cglaras şahsen ben de vardı yaktılar ve sezeryan oldım normal doğum ağız yoluyla bebeğe bulaşacağı için kesinlikle önerilmiyor sezeryan olunuyor .
Cglaras Taner91_zemine çok az var ama normal doğumda bebeğe geçme ihtimali olduğu için sezeryan dedi 20 gündür falan var cinsel yolla eşinize de bulaşabilir diye yasak da verdi
Ummahannur Yavrucuk07 bende de var sezeryan dedi ama sizde ki siğil nasıldı bendeki karnıbahar görünümlü siğil diye geçiyor doktorum doğumdan önce müdahale edemem dedi
Cglaras Ummahannur kondilom virüsü dedi bana da aynı şekilde doğumdan önce tedavisi olmaz dedi ama başka doktorlara da görünücem umarım sizin de geçer ☺️
Yavrucuk07 Ummahannur evet aynısıydi bende de karnabahar gibi, ilaç yazdı bana da ama o ilaç riskli bir ilaçtı oyuzden doğal bir yöntemle kurtulmuştum
Ummahannur Cglaras galiba aynı şey hpv diye de geçiyor ismi inşallah doğal yolla geçer bide çoğalma riski de oluyor dikkat etmek lazım hep
Seraykrblt Cglaras ben gebelikten önce yaşadım bi tane doktor demeye bin şahit gerizekalının biri vajinama asit akıttı geçsin diye. 6 ay tuvalete dahi giderken kanamam oluyordu felaket yani hayatımı mahvetti
Gokce_21 Cglaras bennn👋 hamıle kalmadan önce vardı vajınada siğil.testler yapıldı arastırldı.hpv yüksek risk çıktı.ve bu sonuç çıktıgında hamıleydım.bir sürü dr gezdik.biz bu riski alamayız dedıler.mecbur sezeryan oldum.dogumdan sonra bakıldı kendılıgınden gecmıstı.dr.un demesı ömür boyu deri altında kalıcak.arada cıkar arada kendılıgınden gıder.
Cglaras Gokce_21 geçmiş olsun size de bebislerimize bı zararı olmasın da biz atlatırız Allah’ın izniyle
Cglaras 02112017 Şuan da zararlı olur diye doğumdan sonra dediler bana da hangi doktora givenicem bilmiyorum