Ebru18 Merve_0109 Fotoğraf atmayı ben de bilemedim bir türlü.🤭 Hayırlısı olsun, sağlıkla kullansın inşallah. Her şey bitince bir rahatlama gelmiştir artık size de. 😊
3bebekannesiii MerveNur- evet ben çok memnun kaldım 2. Bebegimde de herseyini ordan almıştım geceliğine kadar hepsi pamuklu kumaşları çok guzel
Kafam Ebru18 hep e bebekten aldım bide lcwdan kıs bebeşi olcak çok abarttım ki daha kıslık baska seylerde alıcam
Tubiikkoo Bir_tospik_beklerken benimde kasıma denk geliyor doğumum bende abartmak istemedim ama çevremdekiler hep fazla almamı kışın çamaşırlar daha geç kuruduğu için daha çok lazım olacağını söylediler bende ikilemdeyim 🤷🏻♀️
Bir_tospik_beklerken Tubiikkoo vala lazım olsa alırız diye düşünüyorum sonuçta 100 mt bir mağaza var 😄
Yeppudaa Feyzablbl zaten bir kaç ay kullanacaksınız b nce gereksiz yeni birtane almaya gerek yok . Ya i siz bilirsiniz onun yerine başka birşey alabilirsiniz .
Feyzablbl Yeppudaa benim ilk olduğu için çok tecrübem yok acikcasi ne kadar süre kullanılır bilemedim ama öyle diyorsanız 2 3 aycik için değmez haklisiniz 😊
Sultann1603 Ebru18 kayınvalidem arabasını pusetini kıyafetlerini herseyini aldi annemde anne yani beşiğini kıyafetler flan aldı ablam bez çantasını aldi odasıda hazır sayılr dolabı büyük beşiği flan bisy kalmadı aralıkta doğum🥰🥰